Wednesday, March 15, 2017

Update/Uuendus

As can be seen, the last post was in 2013. Since then I've written many stories, but didn't really think about publishing them. It's not that I had some reason not to, but rather I just forgot.
However, recently someone told me that the things I talk and write about are awesome and that I should publish them.
Today I was thinking about starting a new blog for an unrelated reason(for publishing my theories) and came across this one. Thus, I ended up publishing 15 more things here.
Although this blog was originally intended to be for stories I now consider it my creative blog in general. It's no longer only for stories, but also for poems and other strange beasts.
I've also helpfully tagged all the stories with either EE or EN to signify whether they are in Estonian or English.

Nagu näha, ma postitasin viimati aastal 2013. Vahepealsel ajal ma olen kirjutanud palju lugusid, aga ei mõelnud nendee avaldamisele. Asi pole selles, et mul oleks põhjus mitte avaldada; pigem ma lihtsalt unustasin.
Kuid hiljuti keegi ütles mulle, et need asjad mida ma räägin ja kirjutan on vägevad. Ta ütles, et ma peaksin neid avaldama.
Täna ma mõtlesin täiesti eraldi põhjusel uue blogi alustamisele(oma teooriate avaldamiseks) ja märkasin seda blogi siin. Seega, ma avaldasin 15 siin blogis 15 asja veel.
Kuigi see blogi oli algselt mõeldud ainult lugude jaoks mõtlen ma sellest nüüd kui loomingulisest blogist üleüldiselt. See ei ole enam ainult lugude, vaid ka luuletuste ja muude kummaliste olendite jaoks.
Ma olen ka abivalmilt märgistanud kõik lood kas EE või EN'iga, et märkida kas nad on eesti või inglise keeles.

No comments:

Post a Comment